ОШ Милија Ракић – одељење у Мраморцу: Неподељена школа: Преоптерећење или позитиван изазов

Школа у којој се настава реализује истовремено са ученицима свих млађих разреда свакако са собом носи тешкоћу у смислу организације активности по разредима и евентуалног недостатка времена, али и предности хоризонталног учења, социјализације и бескрајних могућности за испољавање креаитивности наставника и ученика.
Ове године школа у Мраморцу прави је пример да уз добру организацију наставе у савременом образовном окружењу и пријатном амбијенту сваки ученик добија прилику да буде успешан у складу са сопственим могућностима и интересовањима.





Коментари

Популарни постови са овог блога

Семинар "Мотивација и психолошки принципи учења"

Коришћење сервиса Гугла на домену образовне институције

Подсетник на кораке у поступку изражавање опредељења за даље школовање ученика (тј. попуњавање листе жеља, како је одомаћено у комуникацији)